NÕUKOJA TEGEVUS
Haljala Kooli nõukoda on koolisisene võrgustik õpilase õppe- ja arengu toetamiseks ning sobivate tugimeetmete õigeaegseks rakendamiseks.
Ülesanded ja pädevus
- Rakendab õpiraskustega õpilastele põhjendatud, asjakohaseid tugi- ja mõjutusmeetmeid.
- Hindab kaks korda õppeaastas logopeedilise ja õpiabi rakendamise mõju
ning teeb ettepanekud edaspidiseks. Korrigeerib õpiabi rühma õpilaste nimekirjad. - Kuulab ära aineõpetaja põhjendused, teeb lapsevanemale ning direktorile
ettepaneku õpilasele IÕK rakendamiseks. Soovitab, kuidas IÕK alusel õpetamist korraldada. - Hindab kaks korda õppeaastas IÕK tulemuslikkust, määratleb IÕK lõpetamise
või jätkamise vajaduse seades uued eesmärgid/ ülesanded järgnevaks õppeaastaks. - Kuulab ära õpilase selgitused ning põhjendab õpilasele ning tema vanemale tugi- või
mõjutusmeetme valikut. - Suunab vesteldes käitumisraskusega õpilaega teda kooli kodukorra kohaselt käituma ja teistest lugupidama.
- Rakendatavad tugimeetmed (tugi- ja mõjutusmeetmete loetelu ei ole lõplik):
- õpiabitundides osalemine;
- konsultatsioonitundides osalemise kohustus;
- diferentseeritud hindamine (d3);
- individuaalse õppekava (IÕK) rakendamine;
- käitumise tugikava rakendamine;
- halva teo tööga heastamise kohustuse määramine;
- koolivälise nõustamismeeskonna kaasamine (nõustamiskomisjon);
- Haljala Kooli nõukoja koosolekud protokollitakse.
Oliivia |
Kool |
eripedagoog, HEV koordinaator, nõukoja juht |
Eveli |
Indov |
sotsiaalpedagoog |
Õnnela |
Lembke |
õppejuht |
Riin |
Mets |
väikeklassi õpetaja |
Maret |
Kivisaar |
õpiabiõpetaja |
Ülle |
Martinson |
õpiabiõpetaja |
Kadri | Viks | väikeklassi õpetaja |